Politica de returnare a produsului/produselor

Cumpărătorul are dreptul de a returna produsul/produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier. În termenul precizat mai sus, Cumpărătorul poate denunța unilateral contractul fără a invoca un motiv, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris, şi poate returna produsul numai dacă acesta este în condiții perfecte pentru a putea fi revândut ca produs nou. Cumpărătorul trebuie să informeze magazinul Activ Shop în legătură cu intenția de a înapoia produsul în scris (prin e-mail, dar și prin apel telefonic) și să retuneze produsul la adresa menționată pe factură (Brașov, Str. Republicii Nr. 17). Activ Shop va returna contravaloarea produsului/produselor repective în contul indicat de Cumpărător în formularul de retur (din contul de client, în dreptul comenzii plasate doar cu statusul „Finalizată” există butonul „Returnează”) într-un termen maxim de 14 de zile de la primirea produsului returnat de cumpărător. Costurile de transport pentru returul produsului/produselor vor fi suportate de către Cumpărător.

Contravaloarea produselor nu se va returna in magazine ci doar in contul indicat de client in formularul de retur (dacă plata produselor a fost efectuată cu cardul, nu mai este necesară completarea formularului de retur. Contravaloarea produsului/produselor se va returna automat în contul din care s-a înregistrat plata).

Produsele se pot schimba, dar Cumpărătorul trebuie să informeze magazinul Activ Shop în legătură cu intenția de a schimba produsul cu unul similar sau orice alt produs (Plata transportului pentru schimbul produselor este suportată de Cumpărător).

Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare perfectă şi nu prezintă deteriorări sau urme de purtare. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător şi nu mai poate fi returnat în stare perfectă, Activ Shop nu va putea returna contravaloarea acestuia.

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.