Livrare si plata comenzi

Termenii și condițiile livrărilor

După efecturarea comenzii online vom expedia produsul în 1-2 zile lucrătoare.

Metode de plata

a) Plata Ramburs – numerar la primirea coletului.

b) Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

c) Plati in contul PayPal. (va rugam sa faceti plata pentru contul activshopbv@gmail.com, dupa ce va confirmam stocul si suma). Pentru platile paypal se adauga comisionul de 3.4% al procesatorului.

Timpi primire produse

Ca estimare, timpii sunt 1-3 zile în cazul expedierii cu FanCourier.

Pentru livrările rapide (Fan Courier) este nevoie de telefon contact.

Prețul transportului se adaugă automat la finalizarea comenzii.

Periodic oferim promoțional LIVRARE GRATUITĂ. Pentru a fi la curent cu promotiile si codurile de reduceri va recomandam sa va abonati la newsletter.

Retururi

Dacă în primele 5 zile după primirea coletului observați că produsul nu este conform cu descrierea sau necesită schimbarea numărului, retururile sunt acceptate. Plata returului este suportată de client. Produsul trebuie să nu fie utilizat și să fie în ambalajul original. Plata transportului celei de a doua livrări este suportată de noi.

Garanție

Garanția implicită (a produselor textile si incaltaminte) este de 30 zile conform datei bonului fiscal. Garantie de 1 an se ofera conform specificatiei producatorilor la produse incaltaminte impermeabile si altele – va rugam sa ne contactati pentru orice detaliu sau nelamurire. Dacă prioada de garantie este diferită, aceasta este specificată pentru produsul respectiv.

Telefon contact magazin: 0754 232 222 (Brasov).

Marimi produse

Va rugam sa folositi campul NOTE COMANDA (dupa ce introduceti adresa de livrare), pentru a specifica marimile produselor si orice alte informatii/cerinte suplimentare.

Leave a Reply

Your email address will not be published.